top of page
  • Obrázek autoraeli.nezvalova

LeGracie Nepečená kolečka


Asi nejvíce recenzovaná značka na mém blogu. Řeč je o firmě LeGracie, která má opravdu kvalitní výrobky.


Dnes se podíváme na zoubek dalšímu produktu a to " nepečená kolečka" . Tento produkt spolu s edicí Run-ní ptáče mám nejraději! Nemám potřebu doplňovat tuky a bílkoviny ve formě zpracovaných tyčinek a dalších proteinových produktů. Sacharidy a jednoduché cukry např. před tréninkem nebo na dodání energie si moc ráda ( občas ) dopřeji i v nějaké té zpracované podobě.

VHODNOST PRODUKTU

Jak už jsem psala výše, jelikož převážnou část ve složení tvoří opět sladké sušené datle ( respektive datlová pasta ), nemůžete počítat s vyšším sytícím efektem ani se zdrojem bílkovin či tuků. Produkt se opět pyšní špičkovým složením. Jen se podívejte sami.


Nenajde zde žádné aromata, éčka a další přidaná aditiva. Vše je čistě z přírodních produktů, proto je výrobek vhodný i pro vegany či vegetariány.

K tomu mám jednu velkou pochvalu.


Mé doporučení, jak využít tento výrobek zní - jako rychlý zdroj energie nebo jako menší chuťovku třeba ke kávě. Já sama jej mám takto nejraději.

Produkty najdete např. v drogerii Teta a cenově jsou taky dostupné.


Pojďme se podívat na mé hodnocení.


Závěrečné hodnocení

Celkem má edice " nepečená kolečka " čtyři příchutě. Dnes si uděláme hodnocení tří.

Na fotografiích může vidět, že název kolečka si výrobek nenese jen tak. Za mě skvělá velikost menších koleček v balení o 40g. Co se týče energetické hodnoty, jedno balení se pohybuje cca okolo 160 kcal. Takže pokud někdo řešíte počítání kalorií i tenhle výrobek má skvělou hodnotu. Samozřejmě převážnou většinu budou tvořit sacharidy.


1. místo si pro mě, milovnici skořice a arašídů, vysloužila příchuť " Bura - n - ky". Konzistence je příjemná, tato příchuť je tak akorát sladká tím, jak jsou kolečka tenká. Skvělý "snack" i na cesty. Krásně jde v této příchuti cítí skořice i arašídy. Za mě jedno velké ano!



2. místo dostala příchuť " Čoko - lady ". Jelikož i tato příchuť je velmi příjemná, kakao miluji a kakaové boby jsou v ní úžasně cítit, získala si u mě hned druhé místo. Pokud nechcete jíst jen čistou čokoládu, ale chcete si ji zpestřit něčím novým, ale zároveň vám záleží na kvalitě, opravdu doporučuji.



3. místo u mě získala příchuť "Super - manky". Tato příchuť díky svým ingrediencím je více taková do ovocnějších příchutí. Akorát vám říkám - budete mít chia semínka mezi zuby :D . Já osobně ji nepotřebuji vyhledávat oproti prvním dvěma příchutím. Ale určitě za zkoušku stojí.




4. příchuť, kterou jsem sice zkoušela, ale vyfocenou ji nemám nese název " Koko-ski". Za mě by byla i tak na posledním místě, ale tohle je jen a pouze z mého subjektivního názoru, jelikož nemusím produkty s kokosovou příchutí. Pokud naopak kokos milujete, tak vám říkám, směle do ni.

58 zobrazení0 komentářů

Nejnovější příspěvky

Zobrazit vše
bottom of page