top of page
  • Obrázek autoraeli.nezvalova

StillMass: instantní kaše



Dnešní článková recenze je svým způsobem velmi výjimečná a to z jednoho prostého důvodu - je to má historicky první recenze na instantní kaše.

Proč právě tato edice a proč jsem nikdy instantním kaším nepřišla na chuť?

Odpověď je naprosto jasná - nikdy jsem nenašla tak kvalitní a nutričně výživné instantní kaše, takže jsem je ani nejedla.

Položím vám dvě záludné otázku.

Dívali jste se někdy na obal vaší oblíbené kašičky a četli její složení?

Nebo jste vybírali jen podle doporučení jiných a sami už jste se kvalitou, složením a dalšími faktory nezabývali?

Jestli je vaše odpověď na poslední otázku Ano, pak je to velmi smutné, že takto nezodpovědně přistupujete k vaší stravě i přeš to, jak vehementně propagujete "zdravý životní styl" a trošičku si tím protiřečíte. Nicméně tak či tak nezoufejte, protože vám v dnešním článku nechci dělat kázání, ale přináším konečně produkt, který si v mé sekci "Recenze" zaslouží být.

O firmě @stillmass jste již mohli slyšet z mého předchozího článku o proteinových tyčinkách. Proto se již dnes nebudu do detailu zabývat jí samotnou, ale mrkneme se rovnou na samotný produkt - instantní kaše.



" Natural product" je zárukou kvality


a to stoprocentní. Změnou mého jídelníčku, zájmem o výživu a s čím dál tím větším množstvím vědomostí a informací se instantní kaše z mého života zkrátka vytratily. Nikdy jsem nebyla natolik spokojená s jejich složením, kvalitou výroby či nekvalitními zdroji použitých surovin. Troufám si říct, že nejsem jediná, která si nad problematikou instantních kaší lámala dlouho hlavu.

Tolik sladidel, aromat a barviv... Proč?! Říkala jsem si. To je tak těžké vymyslet kaše kde budou jen základem nějaké komplexní sacharidy ( vločky, pohanka, jáhly, kukuřice atd... ) nijak nedoslazované a doplněné o kvalitní zdroj tuků ( ořechy, semena ) a bílkovin ( protein ) ?


Instantní ovesné vločky od Stillmass

Přestala jsem doufat a zvykla si na své klasické ovesné a jáhlové kaše , které sice miluji a nedám na ně dopustit, ale sama preferuji pestrost v jídelníčku, takže mi sami dáte za pravdu, že po delší době se tato kombinace omrzí a je skvělé mít nějaké "esa v rukávech".










Čas jsou peníze, ale i pochroumané zdraví

V čem dalším shledávám pozitivum naturálních kaší od StillMass? Často se my všichni dostáváme v dnešní uspěchané době do situací, kdy jsme rádi že stíháme své povinnosti natož tak do svého #timeManagementu vměstnat prostor na jídlo a na jeho přípravu.


Samozřejmě v první řadě je potřeba si uvědomit, že čas máte ve svých rukou jen vy a je jen na vás jestli ho opravdu nemáte tolik , kolik tvrdíte a nebo se vám v těch volných chvílích, kterých je tak málo zatraceně nechce chystat se ještě s jídlem...

Ať už je odpověď jakákoliv, vždy se dá najít řešení, protože hledá ten najde. A pokud dnes čtete tento článek, právě jste jej našli.

Uznejte sami, jak krásná je představa toho, že váš produkt bude nadupaný živinami! A teď nemám namysli jen naše známé makroživiny - bílkoviny, tuky a sacharidy, ale i těmi mikro, na které se v dnešní nastavené době trochu zapomíná. Přitom jsou pro náš zdravý organismus naprosto nezbytné.

Není potřeba extrému, je potřeba znát základy

O co se konkrétně jedná mám-li na mysli ty mikroživiny? Celé spektrum vitamínů, minerálních látek a stopových prvků.



Ještě nikdy jste tohle u žádných instantních kaší neviděli i když jste pečlivě studovali složení?


Já také ne! Teda do té doby, než mi byla představena nová řada naturálních produktů - konkrétně instantních kaší. Je to až neuvěřitelné jakou snahu s výrobou této řady si StillMass dal a kolik energie a práce do celé výroby investovali. Já myslím, že ta píle, čas a kvalita se vyplatila, protože celá řada naturálních produktů je pecka!



Myšlenka a to hlavní gró , které bylo podnětem pro vznik naturálního konceptu produktů jsme byli od prvopočátku my - zákazníci, radost a láska ke zdraví a udržení zdravého životního stylu a také šíření kvality a informovanosti mezi co největší spektrum veřejnosti.


Je mi jasné, že je zde spousta takových, které výživa naprosto nezajímá, což je úplně v pořádku. Nikdo by se neměl nutit do věcí, které mu nepřináší zájem a lásku k danému zájmu. Ale do jisté míry by měl být každý z nás alespoň minimální základy z oblasti zdravých návyků stravování tak, aby si dokázal vyhledat a zajistit takové potraviny, které mu dodají kvalitní základ, ze kterého bude jeho tělo moct čerpat po celý život.

Vybírejte z mnoha variací

Jak už jsem se zmiňovala v odstavci výš, stereotypnost ve stravě je jednak nuda a jednak našemu tělu neprospívá. Mít pestrý jídelníček se na vás sype z každé strany. Samozřejmě opět nezacházejme do žádných extrémů s vaší kreativitou v kuchyni. Špetku té fantazie, co se výběru potravin týče, by jste si ale zachovat měli.



I na tuhle myšlenku StillMass myslel, když pro nás zákazníky tvořil novou řadu produktů. Konkrétně u těchto kaší si můžete vybrat z opravdu široké nabídky. Pojďme se na ni podívat.

  • Pohanková kaše - naturální , kakaová

  • Kukuřičná kaše - naturální , kakaová

  • Čiroková kaše - naturální , kakaová

  • Jáhlová kaše - naturální , kakaová

  • Rýžová kaše - naturální , kakaová

Mé závěrečné hodnocení

Snad už z předešlých řádků vyplývá, že bude jedině v pozitivním světle. Ale vybrat favority je pro mě dnes velmi těžké. Dostala jsem na ochutnání čtyři - pohankovou, kukuřičnou, čirokovou a jáhlovou. Všechny v kakaové verzi. Abych to upřesnila. Kdo mé články pravidelně čte a zná mě skrze ně delší dobu, mohl si všimnou, že jsem k ochuceným verzím produktů vždy velmi skeptická a v hodnocení přísná. Je to už možná zvykem, jelikož v drtivé většině případů vždy dochucené výrobky bývají až extrémně sladké ( o složení nemluvě).

Čím dál tím víc se mi ale potvrzuje pravidlo:

Vybírej pečlivě a drž se kvality, nikdy tě nemůže zklamat!



Bylo tomu u jiných produktů, které mě velmi mile překvapily svou chutí a výrobou ( např. Pan Arašid ) a je tomu zase u mé milované firmy StillMass. Což mě neskutečně těší!

Jaké tedy bude závěrečné hodnocení?

Konkrétně u těchto kaší to je pro mě opravdu obtížné určit můj hodnotící žebříček. Všechny jsou chuťově i svou konzistencí skvělé. Opravdu mě konzistence kaší velmi mile překvapila. Dost často jsem se setkala s produkty, které do kaše díky své řídké konzistenci měly daleko ať jsem tam dala sebemenší množství vody. Proto jsem opravdu skákala radostí, když jsem si poprvé udělala kaši od StillMass, jelikož mají krásnou pudingově hustou texturu.


StillMass mé očekávání opět nezklamal ba naopak jej předčil a to je vždy milé překvapení, protože kvalita jídelníčku a zdraví jsou základní složky zdravého životního stylu.

164 zobrazení0 komentářů

Nejnovější příspěvky

Zobrazit vše
bottom of page