top of page
  • Obrázek autoraeli.nezvalova

Stillmass Micelar protein bar

Aktualizováno: 3. 9. 2019



Na vědomí se dává...

... značka Stillmass jedině kvalitu prodává!

Není tomu tak dávno, co jsem v květnu odzávodila svoji jarní sezónu, kde nechyběla ani tato značka, která zde nabízela své produkty. Musím říct, díky za ně, za jejich kvalitu, poctivost a snahu, kterou do své výroby a marketingu dávají a díky, že jsem na ně narazila! Jelikož, je značka mezinárodní, funguje především na Slovensku, v České republice a Maďarsku. Což je naprosto super, protože díky tomu, mohou přizpůsobovat výrobu širokému spektru stálých i potencionálních zákazníků, z mnoha zemí.


Filozofie je základ

Opět zde, v sekci s recenzemi, nebudu popisovat a sáhodlouze představovat firmu, jejíž #knowhow já sama neznám. Nicméně z nabídky na jejich e-shopu , jsem vypozorovala a velmi se ztotožnila s jejich filozofií výroby. Zakládají si na kvalitních surovinách, které zajistí především funkčnost vašeho těla, maximální možný rozvoj vašeho potenciálu s výslednou kombinací skvělých, chutných produktů, které nám, zákazníkům, nabízí. Opravdu ve složení najdete jen základní POTŘEBNÉ ingredience, pro daný produkt. Není to žádný výčet na pět a více řádků, což já osobně oceňuji maximálně.

Z hlediska jejich webu, mi stránky a především informace uvedené u každého produktu přijdou naprosto detailně popsané tak, že i úplnému "lajkovi " tento popis bude přínosný.



Já sama se občas neorientuji v tom množství ochucovadel, látek , surovin, které výrobci hojně využívají ( ale řídím se heslem "čím méně, tím lépe" a díky tomu, není třeba znát široké spektrum nadbytečných konzervantů, barviv, aromat ,atd. dopodrobna #načZtrácetČas #jezCoZískášZPřírody ), ve své výrobě a které by ani nebylo třeba používat, proto velmi oceňuji, jak mají ke každému produktu rozepsané jeho obecné benefity, využití, složení a k čemu nejlépe přispívá v rámci našeho zdraví či cíle.

Tyčinky napumpované vlákninou

Vlákninu, je potřeba do naší stravy dodávat v pravidelném množství, pro správné fungování vylučovacího i trávícího systému ( více o vláknině u mého příspěvku na instagramu: eli.nezvalova nebo v předchozím článku ZDE ).


Příchuť: čokoláda, kokos

V 60 gramových tyčinkách, Micellar protein bar, se nachází hned úžasných 18 - 19 g ! To je více, jak půlka denního příjmu splněná, v tak plnohodnotné svačince. Nemusíte do sebe zbytečně cpát hory zeleniny, kupovaných vláknin či dlouze namáčet a mixovat semínka ve snaze, přijmout větší množství vlákniny za den. Nač nespojit dva benefity - chutnou kvalitu a zdraví - v jednom?

Jak je na tom složení?


Na výbornou, jak bych podotkla, jako budou paní učitelka. Což je dosti obecné, ale zároveň jasné a stručné, stejně jako výčet surovin, ze kterých jsou vyráběné. Tyčinky jsou vyráběny přesně ze čtyř surovin! Ano, slyšíte dobře, není to výčet čtyř řádků, ale pouze výčet čtyř surovin ( viz. obrázek výše ). Dle mého, by potencionální zákazník, měl vyhledávat doplňky stravy na základě složení.


Ne vždy platí pravidlo:

"Kvalita na úkor chuti. "

Stejně je tomu i u těchto tyčinek. Chuťově, bych je přirovnala k poctivě upečenému, domácímu koláčku ( co je domácí, je vždy chutnější a jelikož jsou tyčinky ručně vyráběné , není se čemu divit, že tak dokonale chutnají ). Strukturou, jsou lehounké, nadýchané, jak dobře nakypřené domácí těstíčko.

Výhody poctivosti

Tyčinky neobsahují žádné umělé konzervační látky a sladidla, jsou bez lepku, sóji , přidaného cukru a palmového oleje ( to je prostě #snové složení ), což lze poznat i v jejich umírněně sladké chuti.


 

Za mě je to opravdu velké plus, jelikož na současném trhu najdete přeslazené proteinové či "fitness" tyčinky, které do obsahu určité gramáže bílkovin a celkově kvalitního složení mají daleko! Na prvním místě, mají čokoládovou polevu a proteinový prášek, který by měl tvořit základní složku ve výčtu surovin , naleznete až na posledních příčkách #tonechceš. A když se pak podíváme na tyto tyčinky ještě více dopodrobna, na (NE)kvalitu použitého proteinového prášku,která mimochodem také ovlivňuje dobu sytosti z dané tyčinky, ne jeden z nás, by nad tím nevěřícně kroutil hlavou.


 

Já jsem zastáncem vyvážené sladké i slané chuti v jídle. Nemám potřebu využívat k doslazování pokrmů bezkalorické sirupy, jelikož miluji chutě konkrétních zástupců potravin - ovesné vločky, brambory, mléčné neochucené výrobky , čistá 100% ořechové krémy atd...

To, že nemám takovou míru sladivosti či nutkání neustálého dochucování pokrmů je zapříčiněno samozřejmě zase a jen vyváženým a pestrým jídelníčkem! Proto i v tomhle směru, mě tyčinky, od značky Stillmass, nadějně oslovily. Svou krásnou, příjemně sladkou chutí, bez zbytečného doslazování.


Ještě jednu výhodu, bych chtěla u těchto tyčinek zmínit - sytost. Pocit sytosti je způsoben tím, že na prvním místě ve složení nalezneme rozpustnou vlákninu - konkrétněji inulín, ve formě oligofruktózy. Já, osobně, jsem se ještě u žádné tyčinky nesetkala s tím , že bych při její konzumaci, už v půlce byla natolik sytá, abych ji nedokázala dojíst. Až zde s tyčinkami Stillmass i můj opravdu bohatý apetit měl trošku problém ( stačilo chvilku oddych a hned jsem ji "dopápla" celou #toByBylHřích ).



Závěrečné ohodnocení

Příchutí u této řady jsou pouze dvě. I v dnešní recenzi uvedu obě, na pomyslný hodnotící žebříček a platí i to, že každý máme raději jiné spektrum chutí, tedy i na vás bude záviset výběr příchutě, zaujmou- li vás tyto tyčinky.


1. místo u mě hned na 100% získala už při otevření obalu příchuť " ČOKOLÁDA". Chuťově mi naprosto připomíná domácí Čokoládové brownie, které ale není extra přeslazené a při každém kousnutí se úžasně rozplývá na jazyku.



2. místo si vydobyla příchuť "KOKOS", která mi zas připomíná svou chutí Raffaello, akorát v o dost méně sladší verzi #bomba . Tuto příchuť, jsem dala až na druhou příčku pouze proto, že já osobně kokosové příchutě celkově nemusím a nevyhledávám. Tyčinka, mi jako taková, chutnala velmi, svým složením odpovídala i příjemně nasládlá chuť, s poctivým základem ve svém " těstíčku ".



No není to ideální kombinace?

Propojit oblíbené sladkosti současné doby, jako je slavné Čokoládové brownie a Raffaello ( u kterých ale kvalita pokulhává ), s kvalitními surovinami do proteinových tyčinek, které si můžete vzít kdekoliv na cesty, dopřát si je jako kvalitní svačinu či jako dezert ke k milované kávě a vždy mít kvalitu 100% zaručenou!


64 zobrazení0 komentářů

Nejnovější příspěvky

Zobrazit vše
bottom of page